Skoleindskrivning

Skoleindskrivningen foregår digitalt via Tabulex i uge 44. Du kan logge ind med dit NemID.

Skriv dit barn op via Tabulex.

Hvis du ønsker, at dit barn skal optages på en anden skole end distriktsskolen (frit skolevalg), skal i privatskole, eller du ønsker udsat skolestart, skal det også registreres via den digitale indskrivning i Tabulex.

Læs mere om skoleindskrivning her

• Informationsmøder om skolestart 2024

Der afholdes informationsmøder på de tre folkeskoler i uge 43. Forældre kan vælge at deltage på et eller flere af møderne.

• 25. oktober på Egholmskolen, kl. 17.30-18.30
  • 24. oktober på Vallensbæk skole, kl. 17.15-18.15
  • 23. oktober på Pilehaveskolen, kl. 17.15-18.30

Ønskes uddybende information om møderne, kan skolerne kontaktes.

Brobygning - fra daginstitution til skole

De kommende skolebørn overgår fra daginstitution til SFO den 1. maj.

I tiden op til brobygnings start vil daginstitutioner og SFO'er i samarbejde udarbejde et program. Det skal sikre en tryg og overskuelig overgang for børn og forældre til en ny og anderledes hverdag.

Skoler og SFO'er vil i forbindelse med indskrivning til 0. klasse informere yderligere om brobygning.